Вивчаємо, досліджуємо, працюємо над темою

Проектування як особливий різновид сучасного навчально-виховного процесу, наукової та практичної діяльності.

Школа молодого вчителя

«Школа молодого вчителя»
 Мета: сприяння підвищенню фахового рівня, розвитку творчого потенціалу вчителя, удосконаленню майстерності, озброєнню новітніми знаннями, методикою та технологією навчання.
Основні завдання :

·        поглиблення знань з  теорії та методики навчання і виховання;

·        сприяння оволодінню молодими вчителями основних нормативних документів;

·        вивчення і використання у практиці сучасних досягнень психолого-педагогічної науки та передового педагогічного досвіду;

·        розвиток ініціативи  і творчості, новаторських пошуків вчителів.
Основні напрямки роботи:

-    розширити сферу знань учителів із психолого-педагогічних основ уроку;

-    ознайомити їх з елементами педагогічної техніки, опанування якої дасть змогу усвідомленню здійснювати відбір необхідних і найбільш доцільних прийомів роботи учнів на уроках;

-    створити для вчителів таке методичне середовище, в якому їм би хотілося творити.

Робота "Школи молодого вчителя” у 2011-2012 навчальному році буде направлена на:

-   вивчення системного підходу до планування процесу вивчення теми, а  також визначення ролі кожного уроку в системі завдань;

-   вивчення та оволодіння елементами педагогічної техніки;

-   вивчення психологічних основ уроку, які включають знання психологічних принципів організації уроку, особливостей психологічного розвитку кожного учня в класі (розумові здібності, нахили, інтереси, тип уваги, пам'яті, мислення, сприймання, характер, темперамент, волю);

-  вивчення психологічних вимог щодо організації кожного елементу  будь-якого виду діяльності учнів на уроці, структура якої передбачає:

- мету, мотив, засоби, план діяльності, реалізацію плану, контроль,

- корекцію, рефлексію;

-   вивчення типів та структури сучасного уроку, основних принципів навчання, раціонального застосування методів навчання;

-   вивчення вимог щодо оформлення шкільної документації;

-   вивчення методів формування комунікативних  умінь (усних і письмових) в умовах особистісно-зорієнтованого підходу

Немає коментарів:

Дописати коментар